onsdag 16. april 2008

Kvinneguidenkuren

Jeg dumpet over denne tråden på snikk-snakk (elns) en gang, og synes den var rasende festlig. Det var en gjestebruker som hadde lest en del på kosthold&trening, og hadde sammenfattet "rådene" der inne til en slags kur.

1. Meld deg på vektklubb. I tillegg til kaloriene du blir tildelt kan du spise omtrent 1000 til et par ganger i uka.

2.Spis gjerne potetgull til frokost og pizza til middag, så lenge du ikke spiser mer enn det tildelte dagsbehovet + 1000 kalorier til.

3.Gi faen i vitaminer.

4. Grønnsaker er FY!

5.Hvis du går ned en halv kilo, feir det med en spiseorgie.

6.Det er lov å bryte kuren hvis du:
a)skal på fest
b)ikke skal på fest
c)har en dårlig dag
d)har en god dag
e)har lyst på noe godt

7. Hvis du trener en dag kan du spise alt du vil.

8. Tren minst mulig, men snakk mye om hvordan du snart skal begynne å trene.

9. Om noen skeier ut brukes klemmesmileyen. Ingen skal ha dårlig samvittighet for å fråtse.

10. Bli veldig ovverrasket når du ikke gå ned i vekt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe! :) Du har et åpent øye, vi får passe oss litt.

-_- sa...

Det er dessverre ikke mitt verk ;) Men siden en gjestebruker skrev dette for 2-3 år siden, følte jeg det var greit å kunne reprodusere til glede for nye lesere =)

Anonym sa...

For en tilfeldighet at jeg skulle ramle inn her, siden den listen er mitt verk, som jeg desverre ikke torde poste med nick, av frykt for at damene i slanketrådene skulle flå meg. :D Tror kanskje den første prosjekt kropp-tråden var i gang da, det var iallefall én eller flere slanketråder med innhold jeg fant provoserende nok til å skrive den posten der.

Takk for republisering. :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
-_- sa...

Hehe, stilig :D Jeg fikk ikke med meg at det var ditt verk. Men bare hyggelig å reprodusere, jeg fikk meg en god latter da jeg leste det i hvertfall. Slettet en dobbeltkommentar.

Anonym sa...

Tror du har fått med de viktigste slankerådene her, ja;)
For å gå ned i vekt bør man vel følge dem slavisk. :P

Anonym sa...

Genialt! Fått med mye vesentlig der gitt! ;)